Wednesday, July 6, 2011

Show Time

By STORY OF A GIRL At 11:06 PM 0 People Loud

Yo ! Kawan2, jumpa korang lagii kan..
sejak dua menjak, tiga menjak niyh.. jarang dah aq nak update blog.. bukan jarang dah namanya, dah tak update langsung. hahaha :D
biasa larr, sedang sibuk menyibokan diri aq yang tak berapa nak sibuk sangat. hee :)
so last friday, ad persembahan tarian n boria sempena majlis persaraan sape entah kat hotel vistana bukit jambul,
puas hati dekat sana, penonton sporthing, makanan pown best ! omg! terliur aq biler tringat semua makanan die kat sana ! hadoiii !
hee.. :)
aq malas da nk taip banyak2, ingat nak tido awal larr.
esok pagi ada kerja penting, nak tahu apew? tungguuuu.. :)
pape pown show for last friday, aq tersangat2 larr enjoy..
thanks friends for ur support. i love youu.. :)


P/S : Pic bawah tuk korang, malas nak menaip dah :)




sebelum persembahan pertama :)


siap ada bodyguard lagii kan? best ! hehe


persembahan kedua "BORIA PULAU PINANG" tarian kebudayaan negeri Pulau Pinang.


selepas taman persembahan, bergambar bersama tenaga pengajar kami.. :)


awek- awek..






dalam ramai2, aq larr y paling kecikk.. kecikk kan ?


selesai sudah persembahan, habes meeting, dan dapat wang ! enjoy babe !



Thanks For All, tak sabar tunggu show y seterusnye.
23 July 2011.
warghhhh !





With Love;
Nana

Sunday, March 20, 2011

Bergambar Time keje.. Hee.. :)

By STORY OF A GIRL At 6:23 PM 0 People Loud




Hee.. :)





I Love U Gurlz :)



With Love;
Nana

Monday, March 14, 2011

Jangan Mencari Terlalu Sempurna.. :)

By STORY OF A GIRL At 3:44 PM 0 People Loud






BUAT PEDOMAN BERSAMA.
Jika kamu memancing ikan.... Setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu....
Janganlah sesekali kamu LEPASKAN ia semula ke dalam air begitu saja....
Karena ia akan SAKIT oleh kerana bisanya ketajaman mata kailmu dan mungkin ia akan MENDERITA selagi ia masih hidup.

Begitulah juga Setelah kamu memberi banyak PENGHARAPAN kepada seseorang...
Setelah ia mulai MENYAYANGIMU hendaklah kamu MENJAGA hatinya...
Janganlah sesekali kamu meninggalkannya begitu saja....
Kerana dia akan TERLUKA oleh kenangan bersamamu dan mungkin TIDAK dapat MELUPAKAN segalanya selagi dia mengingatmu....

Jika kamu menadah air biarlah berpada, jangan terlalu mengharap pada takungannya dan janganlah menganggap ia begitu teguh....
cukuplah sekadar keperluanmu.... Apabila sekali ia retak.... tentu sukar untuk kamu menambalnya semula....
Akhirnya ia dibuang.... Sedangkan jika kamu cuba memperbaikinya mungkin ia masih dapat dipergunakan lagi....


Begitu juga jika kamu memiliki seseorang,
TERIMALAH seadanya....
Janganlah kamu terlalu mengaguminya dan janganlah kamu menganggapnya begitu istimewa....
Anggaplah dia manusia biasa.
Apabila sekali dia melakukan KESILAPAN bukan mudah bagi kamu untuk menerimanya....
akhirnya kamu KECEWA dan meninggalkannya.
Sedangkan jika kamu MEMAAFKANNYA boleh jadi hubungan kamu akan TERUS hingga ke akhirnya....


Jika kamu telah memiliki sepinggan nasi... yang kamu pasti baik untuk dirimu.
Mengenyangkan. Berkhasiat. Mengapa kamu berlengah, cuba mencari makanan yang lain..
Terlalu ingin mengejar kelezatan. Kelak, nasi itu akan basi dan kamu tidak boleh memakannya. Kamu akan menyesal.
Begitu juga jika kamu telah bertemu dengan seorang insan.....
yang pasti membawa KEBAIKAN kepada dirimu. MENYAYANGIMU... MENGASIHIMU...
Mengapa kamu berlengah, cuba MEMBANDINGKANNYA dengan yang lain.
Terlalu mengejar kesempurnaan.
Kelak, kamu akan KEHILANGANNYA apabila dia menjadi milik orang lain Kamu juga yang akan MENYESAL....
sampaikan kebenaran walaupon ianya perit :)

Sunday, January 30, 2011

Tuhan.. Berikan Aq Kebahagiaan.. :(

By STORY OF A GIRL At 12:58 AM 0 People Loud




Berikan aq kebahagiaan sebelum mata ku tertutup rapat..
Berikan aq merasa seberapa kasih sayang..
Berikan aq seorang lelaki y menyayangi aq seadanya..
Terima dan sayangkan diriku dengan seadanya..
Sayang, cinta dan setia pada aq sepertimana aq sayang, cinta dan setia akan dirinya..
Semoga ape y diimpikan didengar dan dikabulkan olehNya..
insyallah, Aminn..



Siapalah aku tanpa dirimu
Bagai pantai terbiar sepi
Siapalah aku tanpa cintamu
Bagai insan lara dibalut kerinduan



Omg! jiwang sementara..
btw, sayang i love u More..!

With Love;
Nana

Saturday, January 22, 2011

Shooting For JOM JALAN TV3.. (:

By STORY OF A GIRL At 4:51 PM 0 People Loud





nak story sikit nie.. sekian lame blog berhabuq.. n sekian lame benda nie nk di update..
tp x di update2 sampai lartr hari nie..
entry kali nie tentang shooting boria tuk 'JOM JALAN' TV3..




doinkkk!! tengok kami shoot ngn sape weyh..?
pemenang anugerah pelakon wanita terbaik kowt!
warghhhh! kekwat aq..!
btw; kak nor sgt sporthing n peramah..
even tengah pregnant anak y ke-2..









with JOM JALAN kru..



cousin (:



sempat agi berposing even penat shooting..





da hbes shooting da..


thanks korang.. love u guys..



With Love;
Nana

Thursday, January 20, 2011

I ♥ This Song! Awwww!

By STORY OF A GIRL At 4:49 PM 2 People Loud







Ketika surya menampakkan cahayanya
Ku gapai hari terangku
Menanti sebuah cerita
Yang pasti akan terjadi di diriku
*
Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa
Namun hatiku mulai merasa
Bila dekat lelaki aku pun malu…

Akulah kembang perawan
ingin mulai merasa
Perasaan yang pasti
milik semua insan

Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
menikmati semua anugerah
di hidupku


p/s : lagu nie buat aq rase sentiasa rase sayang pada cinta hati aq (:


wiyh Love;
Nana
 

Story Of A Girl ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting